LOVE IN THE AIR

Přestože nepotřebujeme žádný důvod k tomu, abychom svým blízkým ukázali, jak si jich ceníme, den svatého Valentýna je pro mnoho lidí právě touto příležitostí. Tento den zaměřený na lásku se tak stal poměrně velkým maloobchodním trhákem.

Details

TÝDEN KÁVY 2016 přednáška – část 2.

Za vizuální stránku kavárny považujeme její interiérový design. Na samotný vstup do kavárny se ale často zapomíná. A přitom v současné době je kaváren tolik, že se často stává, že stojíme na ulici, vidíme hned několik kaváren kousek od sebe a máme se rozhodnout, do které vstoupíme. Podle čeho se rozhodneme?

Details

RODINA MALUJE OBRAZ DO SVÉHO INTERIÉRU

Při návrhu kuchyně do domu v Traplicích jsme rodinným příslušníkům navrhli, aby sami namalovali plátno, jež by mělo sloužit jako stěna za kuchyňskou linku. Přestože se nikdo z rodiny výtvarné činnosti nevěnuje, nabídku k naší veliké radosti přijali.

Details

LETNÍ VÝLOHA Z PAPÍRU

Papír je v současnosti v oblasti visual merchandisingu velkým trendem. Především díky lidem, jež tvoření z papíru povýšily na umění. V popředí tohoto boomu stojí britská sochařka ZOE BRADLEY, která pomocí laseru vytváří neuvěřitelné papírové skvosty, jež zdobí výlohy nejznámějších obchodních domů.

Details