TÝDEN KÁVY 2016 přednáška – část 2.

Za vizuální stránku kavárny považujeme její interiérový design. Na samotný vstup do kavárny se ale často zapomíná. A přitom v současné době je kaváren tolik, že se často stává, že stojíme na ulici, vidíme hned několik kaváren kousek od sebe a máme se rozhodnout, do které vstoupíme. Podle čeho se rozhodneme?

Details

RODINA MALUJE OBRAZ DO SVÉHO INTERIÉRU

Při návrhu kuchyně do domu v Traplicích jsme rodinným příslušníkům navrhli, aby sami namalovali plátno, jež by mělo sloužit jako stěna za kuchyňskou linku. Přestože se nikdo z rodiny výtvarné činnosti nevěnuje, nabídku k naší veliké radosti přijali.

Details

LETNÍ VÝLOHA Z PAPÍRU

Papír je v současnosti v oblasti visual merchandisingu velkým trendem. Především díky lidem, jež tvoření z papíru povýšily na umění. V popředí tohoto boomu stojí britská sochařka ZOE BRADLEY, která pomocí laseru vytváří neuvěřitelné papírové skvosty, jež zdobí výlohy nejznámějších obchodních domů.

Details