Kdyby byl váš podnik časopis, výloha by byla jeho titulní strana.

Stejně jako poutavá obálka vás přiměje si časopis koupit, lákavá výloha zákazníka přesvědčí, aby vstoupil do vašeho obchodu nebo kavárny. Výlohy jsou důležitým komunikačním kanálem a mají nepopiratelný přesto podceňovaný podíl na zisku. Nelze k nim tedy přistupovat jako k nutnému zlu a způsobem, aby v ní „něco bylo“ a vypadalo to „trochu pěkně“. S rostoucí konkurencí a množstvím marketingových nástrojů může být výloha právě tím rozhodujícím momentem, který přesvědčí zákazníky, aby zvolili vás. Výzkumy potvrzují, že 85% zákazníků si vytváří mínění o daném obchodě už na základě výlohy.

Výloha má možnost vyprávět váš příběh, ukázat záměr, podpořit váš vztah se zákazníkem. Inspirovat ho, pobavit, vzbudit v něm emoce, které mu učarují a vy se stanete jeho srdcovým podnikem. Má ovšem také moc zákazníka odradit, přestože by mu vaše produkty nebo služby mohly vyhovovat. Nepovedený první dojem se těžko napravuje, znáte to.

A nakonec, výlohy nejsou „jen“ skvělým marketingovým nástrojem vašeho podnikání, ale jsou také výraznou vizuální složkou ulice, města, ve kterém žijeme. S vaší krásnou výlohou zkrásní i okolí, kus ulice, část města…a to se bude vašim zákazníkům určitě líbit.

Co dokážeme

DISPLAY

Návrh specifického nábytku a stojanů pro prezentaci zboží a zajištění realizace. Originální nábytek, na kterém vystavíte své zboží, podtrhne vaši značku.

DEKORACE

Návrh, výroba a instalace krátkodobějších a sezónních dekorací. Dekorace podpoří aktuální zboží a přitáhnou k němu zákazníkovu pozornost. Při jejich výrobě ráda recykluji papír z různých krabic.

STYLING FIGURÍN

Aby oblečení na figurínách nevyselo…styling podpoří prodejnost šatů a dá zákazníkovi jasnou představu o tom, jak mu budou slušet.

PREZENTACE ZBOŽÍ

Prezentace vybraného zboží ve výloze. Není jedno, jak je zboží ve výloze poskládáno. A hlavně…méně je více.

PLÁNOVÁNÍ

Vytvoření strategického časového a tematického plánu pro vaše výlohy. Načasování sezónních kampaní a jejich prezentace. Jaká témata a kdy využít k podpoře určitých produktů. Správné načasování a vhodná dekorace dokáže s vašimi zisky divy.

WORKSHOP

Principy správného prezentace zboží. Naučím vás, jak se o výlohu starat a vysvětlím základní principy prezentace, aby jste byli schopni běžně vyměňovat zboží ve výloze a stále ji udržovali lákavou pro zákazníka.