já

MgA. Kateřina Tmějová

VZDĚLÁNÍ

  • UP Olomouc, katedra výtvarné výchovy (Mgr.)
  • VUT Brno, FaVU (MgA., Cena děkana za diplomovou práci)
  • Digitální akademie Czechitas – datová analýza (podzim 2017)

ZKUŠENOSTI

  • 8 let – Visual Merchandiser (H&M)
  • 2 roky – Department Manager (H&M)
  • 1 rok – Store Manager (H&M)
  • 3 roky – samostatné navrhování výloh a interiérů
  • 1 rok – samostudium vizuální prezentace ze zahraničních materiálů

CO JEŠTĚ UMÍM (A HODÍ SE)

  • grafické programy – Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, InDesign
  • WordPress – tento web jsem si dělala sama
  • pracovat s Vašimi daty a plánovat
  • malovat obrazy, kreslit
  • ruční práce – hlavně práce s papírem
  • vymýšlet nápady – vše má řešení

VIZE

Visual Merchandising je u nás ještě neznámý pojem a spojujeme si ho spíše s velkými řetězci, ale propracovaná filozofie vizuální prezentace je velmi důležitá i pro malé obchody. V dnešní době hojnosti není důležité CO nabízíte, ale JAK to nabízíte. Ráda bych se se svými zkušenostmi podělila s českými maloobchodníky. To je ateliér TADAHO…tadááá, změna je tu! Pokud zpříjemníte interiér i exteriér obchodu, budou zákazníci lépe vnímat vaši značku a nabízené zboží. Vaše hodnota stoupne. Bude dobře všem!

…A POKRAČOVÁNÍ

V průběhu činnosti ateliéru TADAHO jsem pochopila, že maloobchodníci musí řešit svou prezentaci ze všech stran s dobrým načasováním a na jednou. Ve většině případů si nemohou dovolit platit drahou agenturu a spoluprací s jednotlivými freelancery nelze udržet konzistenci Vizuální prezentace značky. Proto jsem se spojila se zkušenými profesionály z různých oborů a rozšířila služby ateliéru TADAHO tak, abychom zákazníkovi ušetřili čas i peníze a zároveň podpořili jeho podnik ze všech stran.